۲۴ فروردین ۱۳۹۱، ۱۶:۳۶

ایازی خبر داد:

افتتاح حوزه علمیه قدس تا مهرماه/ تأثیر مثبت حوزه علمیه در کاهش آسیبهای اجتماعی

افتتاح حوزه علمیه قدس تا مهرماه/ تأثیر مثبت حوزه علمیه در کاهش آسیبهای اجتماعی

جنوب تهران – خبرگزاری مهر: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: مجموعه حوزه علمیه قدس تهران تا مهرماه امسال افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدهادی ایازی ظهر پنج شنبه در بازدید از این پروژه در محدوده خزانه بخارایی واقع در منطقه 16 تهران، افزود: این مجموعه فرهنگی و آموزشی با مشارکت شهرداری تهران در حال احداث است که تا ابتدای سال تحصیلی جدید، تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین از یک مجموعه فرهنگی واقع در جنب حوزه علمیه قدس نیز بازدید کرد و بیان داشت: مجموعه فرهنگی نیمه تمام مذکور نیز توسط شهرداری منطقه 16 تکمیل و برای ارائه خدمات فرهنگی تحویل مدیر حوزه علمیه قدس می شود.

این مسئول ادامه داد: این دو مجموعه با همکاری یکدیگر می توانند سهم زیادی در ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی به طلاب علوم دینی داشته باشند.

حوزه علمیه در کاهش آسیبهای اجتماعی تأثیر مثبتی دارد

وی یادآور شد: با بهره برداری از این حوزه، علاوه بر افزایش سرانه آموزشی و فرهنگی خدمات ارزنده ای را به شهروندان و دانشجویان علوم دینی ارائه و تأثیر مثبتی در جهت کاهش آسیبهای اجتماعی در محدوده ترمینال جنوب خواهد داشت.

گفتنی است معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این بازدید با بررسی روند اجرایی و میزان پیشرفت این پروژه، دستورات و رهنمودهای لازم را جهت تکمیل و بهره برداری این مجموعه ارائه کرد.

مجموعه مذکور درخیابان خزانه بخارایی شمالی و ضلع غربی بوستان بعثت، جنب دادسرای بعثت در محدوده ناحیه شش شهرداری منطقه 16 واقع شده است.

همچنین در این بازدید، معاون امور اجتماعی و فرهنگی و معاون فنی و عمرانی منطقه 16 و هیئت امنای مسجد قدس نیز حضور داشتند.

کد خبر 1575375

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha